Ціль 3-річної стаціонарної програми «Бакалавр пасторського служіння» полягає у тому, щоб дати студентам базову вищу богословську освіту і необхідні навички пасторського служіння.
Завдання програми:
- розвивати риси характеру, які відповідають якостям пресвітера, згаданим у 1 Тим. 3 та Тит. 1;
- навчити студентів основних принципів тлумачення Біблії; сприяти формуванню їхнього світогляду та життєвих цінностей на біблійних засадах;
- поглибити їхнє пізнання у Святому Письмі, розширити уявлення про світ Біблії;
- викласти фундаментальні основи християнського богослов`я і показати його формування впродовж історії християнства;
- навчити користуватися ресурсами та методологією для самостійного вивчення Біблії;
- розвивати навички проповідування, консультування, викладання та інших видів пасторської діяльності;
- навчити активно та доступно передавати отримані знання.
Бакалавр пасторського служіння має володіти необхідними знаннями в біблійних, теологічних та церковно-історичних, гуманітарних і богословсько-практичних сферах, які відповідають його професійній діяльності.
Від випускника, який отримав кваліфікацію бакалавра пасторського служіння, очікується, що він
- має характер християнського служителя, який відображає глибоке посвячення Господу Христу, серйозне ставлення до служіння на Божій ниві і відповідає нормам християнської етики;
- користується повагою серед працівників, викладачів і студентів інституту;
- має глибокі знання богослов`я та вміє застосовувати їх у християнському житті й служінні; має чітку богословську позицію, яка відповідає вченню Біблії, і вміє відстоювати її;
- має християнський світогляд і вміє його захищати, його життєві цінності відповідають біблійним стандартам;
- має загальне уявлення про світ Біблії, знає культурно-історичне тло часу написання книг Біблії, культурні особливості біблійних подій і тогочасні уявлення щодо Бога, світобудови і відносин між людьми;
- вміє аналізувати хід історії Церкви, історії богослов`я та філософської думки, щоб адекватно реагувати на переміни в церкві і суспільстві;
- знає основні принципи герменевтики, вміє робити екзегетичний розбір тексту Біблії і застосовує біблійні істини в житті;
- знає теоретичні та практичні аспекти пасторського служіння у світлі Слова Божого, традиції та сучасного контексту;
- вміє звершувати основні священнодії в церкві;
- вміє складати і проголошувати євангельську проповідь;
- вміє правильно свідкувати про особисте навернення до Бога людям різних вікових категорій та різних соціальних верств населення;
- знає принципи організації, розвитку та управління малими групами, місцевою церквою;
- вміє застосовувати їх у практичному служінні, а також адаптувати методи праці ранньої Церкви до сучасних умов;
- знає особливості та потреби людей різних вікових груп;
- знає принципи консультування з різних питань та вміє надавати консультативну допомогу;
- знає методи проведення різних форм євангелізації та вміє використовувати їх на практиці;
- вміє організувати систему церковної освіти та викладати біблійні істини з урахуванням особливостей сучасної культури;
- знає особливості праці з молоддю і використовує їх на практиці;
- знає теоретичні та законодавчі основи соціальної роботи, вміє організувати і координувати діяльність соціального служіння в церкві;
- знає богословські основи музичного служіння в церкві, різні форми та принципи організації та проведення музичного служіння в церкві;
- знає біблійне вчення та принципи всесвітньої місії, ефективні способи місіонерської діяльності у певній місцевості та проблеми культурної контекстуалізації благовістя, а також вміє практично їх примінити та залучити інших до цього служіння;
- знає історію розвитку та вчення світових релігій, сучасні тенденції розвитку та регіоналізацію релігійних течій в світі та Україні, вміє застосовувати надбані знання з ціллю ефективного благовістя людям, які заплуталися в тенетах диявола через сповідування лжерелігій;
- знає норми законодавства у сфері свободи совісті та діяльності релігійних організацій, а також вміє використовувати їх для захисту свободи совісті та звершення діяльності релігійних організацій;
- знає закони текстотворення основних публіцистичних творів та має навички створювати текст із різними видами жанрових характеристик з метою благовістя.